Nice ass

Har precis fått sällskap av mr Öz Regn...
Har haft lite av en badvakt idag. VARJE gång jag har gått in nånstans har det börjat regna. Och när jag nu har påbörjat min myskväll inkluderat leeite, leeite godis (inga mängder), dratt på mig tofflorna och tittar på repris av Simon och Thomas, så  bokstavligen vrääääker det ner. Och vad var det nu man inte skulle göra när det åsakde..?hmm..

I brist på annat så tillbringade jag en stor del av dagen till att traska upp och ner för varenda jävla backe här. Då Borås till största delen verkar bestå av långa, branta jääävla backar.. Jag lovar att jag aldrig ska klaga på Sturefors-Ekholmen- sträckan igen..
Men glad i hågen som jag är så tänker jag på det tajta arslet som jag hoppas dessa år här ska medföra!










Läste mitt horoskop där jag bland annat kunde utläsa att jag Vatumannanen:

Karriär & pengar
:  Du har alla chanser till en fet och fin plånbok denna månad.
Sex & kärlek: Du är sensuellt förförisk och tar gärna till dramatiska effekter för att komma dit du vill.

Kul, då jag precis är på ingång att bli, som det så fint kallas, "fattig student". Och att mannen befinner sig ca 25 mil härifrån...kul

Men självklart stämde vissa delar:

Chans & risk: Risk finns att du tillfälligt begravt din skämtsamma sida och försöker lägga band på dig. Det känns inte rätt och det märks.

Detta efter att jag igår nära på pratade/skämtade sönder en stackars nyinflyttad männika i strävan efter sällskap..Visade sig att hon bodde mitt emot. Hon skulle bli bibliotekarie.. Kanske inte var riktigt samma humor där..


  Festivalen Close To Home är i stan i helgen. Visste inte att det var förköpsbiljetter, så istället roade jag mig med att lugnt och stilla lyssna på en finsk nånting som sjöng Vem är du , vem är ja, levande scharader!
Då kan jag checka av ännu en sak på; Trodde aldrig jag skulle uppleva- listan!

SAKNAR ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0