Ensam och shoppingsugen



Uscha-aan!! Nu har la famiglia begett sig, och jag knaprar choklad i hopp om att det botar en ensam själ:P.

Det är skadligt vad man saknar ALLA redan efter 1 1/2 dygn här. Inte ett öga är torrt.
Men antar att den värsta pungsparken har varit och ser fram emot att träffa nåt skojigt människofolk
.
Imorgon tänkte jag utforska staden och tröstshoppa lite;)( det är så skönt att ha en anledning).
På listan står bla strumpor och dessa ljuvliga skor på din sko. Ridstövelstuket- ja älskart! Dock traskar varannan flicka omkring i dom jag vill ha, men det är sak samma. Allt handlar ju om hur man bär upp dom;P. I Lkpg fanns de icke så jag hoppas på the big B. Vet INTE hur det ska gå rent praktiskt att fylla ut garderoberna mer, men har hört nåt om compact living...

För övrigt alla, så regnade det inte idag! WIHA! Sol!
Ber till vädergudarna att det håller i sig, för alla som känner mig vet om mitt regnar-det-så-får-mitt-hår-ett-krull-stånd..

Nu ska Charlie, Jake och Alan hålla mig sällskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0